Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Darbnīcas


29. oktobrī darbnīcas notiks piecās sesijās, sākot no plkst. 13.00 līdz ~17.45.
30. oktobrī darbnīcas notiks trijās sesijās, sākot no 9.00 līdz ap ~11.45.
Darbnīcas ilgums - 45-50 minūtes.

Organizatori sedz darbnīcu vadītāju dalības maksu, kā arī nodrošina naktsmītnes.*
* Ja darbnīcu vada vairāki vadītāji, dalības maksa tiek segta un naktsmājas ir nodrošinātas vienam no vadītājiem.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā zvaniet 28353840 (Aldis) vai rakstiet aldislazda@gmail.com!

Skaitlis pie darbnīcu nosaukuma iekavās - ir darbnīcas kods tehniskām un organizatoriskām vajadzībām.
 
PIETEIKTĀS DARBNĪCAS

Anželika Krastiņa, Laplandes (Somija) Eksakto Zinātņu Universitāte
Inovatīvi risinājumi mācīšanās procesā Somijā. Problēmorientētās mācīšanās metodikas meistarklase (123)
Notiek: tikai 30. oktobrī kā dubultdarbnīca (2. un 3. darbnīcu sesijā), sākums 10:00
Mērķauditorija: Izglītības iestāžu vadītāji un vietnieki
Darbnīcas dalībnieki tiks iepazīstināti ar daudzveidīgajiem jauninājumiem un dažādu pieredzi jauno mācīšanās un mācīšanas metodiku ieviešanā Somijā. Patreizējās Somijas izglītības reformas pamatuzdevums ir veicināt efektīvāku mācīšanās procesu, kas sekmētu tādu zināšanu, prasmju un kompetenču apguvi, kas ir nepieciešamas jaunai paaudzei mūsdienu mainīgās pasaules reālajā dzīvē. Darbnīcā dalībnieki iegūs praktisku pieredzi vienā no plaši izmantotajām metodikām Somijā, aktīvi iesasitoties Problēmorientētās mācīšanās meistarklasē.

Nora Meire, Ieva Vītoliņa, Ogres 1.vidusskola, AIMC
Lego robotika interešu izglītībā (201)
Iepazīstināsim ar Lego konstruēšanas, programmēšanas pamatu apgūšanas iespējām interešu izglītības nodarbībās.

Ģirts Čamanis un Dzintars Tomsons, UAB Baltic Orbis un Liepājas Universitāte
Lego robotu izmantošanas iespējas jaunās datorikas mācību programmas īstenošanā pamatskolā (202)
Darbnīcā tiks demonstrēti praktiski piemēri, kas izmantojami algoritmu un programmēšanas pamatu apguvei pamatskolā atbilstoši datorikas mācību priekšmeta programmas (projekta) prasībām. Dalībniekiem tiks piedāvāts pašiem izmēģināt demonstrētos piemērus praksē.

Ģirts Čamanis un Dzintars Tomsons, UAB Baltic Orbis un Liepājas Universitāte
Algoritmēšanas praktikums, izmantojot Lego Mindstorms EV3 robotus (203)
Darbnīca ir turpinājums darbnīcai „Lego robotu izmantošanas iespējas jaunās datorikas mācību programmas īstenošanā pamatskolā”.
Aicināti arī citi dalībnieki ar vismaz nelielām priekšzināšanām robotu izmantošanā.

Signeta Šveiduka, Evija Ozola, Laucienes pamatskola, Talsu 2. vidusskola
LEGO mehānikas konstruktoru lietojums mācību stundā (204)
Darbnīcā parādīsim, kā skolēniem sniegt praktisku izpratni par teorētiskām lietām matemātikā, dabaszinībās vai fizikā. Praktiski darbojoties, pārbaudīt ikdienā lietotas formulas un likumus.

Santa Mežvēvere, Lielvārdes pamatskola
Radoša un inovatīva literatūras mācīšanās, izmantojot IT (301)
Darbnīcā tiks parādītas IT darba lapas, kas izveidotas, lai darbotos ar interaktīvo tāfeli literatūras stundās. Darba lapas paredzētas, lai skolēni interesanti, radoši un inovatīvi apgūtu A. Pumpura eposu "Lāčplēsis" un Aspazijas dzeju.
Darba lapās ietverti gan testi, lai strādātu ar balsošanas ierīcēm, gan arī grupu darba uzdevumi.

Rainelda Muižniece, Irina Zeņina, Jēkabpils vakara vidusskola
Izglītojamo radošo iemaņu attīstīšana latviešu valodas, literatūras un sociālo zinību integrētajā mācību saturā (302)
Darbnīcā pedagoģes dalīsies projekta „Globālā dimensija sociālo zinātņu mācību priekšmetos” ietvaros gūtajā pieredzē par globālās izglītības satura integrētu apguvi dažādos mācību priekšmetos.
Darbnīcas apmeklētājiem pedagoģes piedāvās savu skatījumu (praktisko pieredzi) par dažādu aktivitāšu - blogu, video un fotoattēlu apstrādes programmu, interaktīvās tāfeles, infogrammu, prezentāciju, aptauju un testu (Random iespējas) efektīvu izmantošanu mācību procesā.

Ligita Silova un Ineta Bušmane, Jelgavas 6.vidusskola
Interaktīvo tehnoloģiju izmantošana valodas prasmju pilnveidošanā pamatskolā (303)
Vēlamies dalīties pieredzē, kā skolotājam pašam izveidot interesantus, aizraujošus uzdevumus interaktīvai tāfelei, izmantojot ActiveInspire programmu.
Tā kā strādājam cittautu skolā, tad pastāstīsim un parādīsim, kā to darām mēs latviešu valodas stundās cittautu skolā. Tas ir pavisam vienkārši! Ir nepieciešama uzdrīkstēšanās un ticība, ka es to varu!

Baiba Altena, Kārlis Rozēns, SIA Tilde
Letonika.lv Lasītavas un Tildes Biroja 2016 iespējas mācību procesā (311)
Jūs uzzināsiet, kā Tildes Birojs 2016 var kļūt par Jūsu ikdienas atbalstu latviešu valodas un svešvalodu apguvē, bet apjomīgākā latviešu oriģinālliteratūras digitālā bibliotēka Letonika.lv Lasītava par domubiedru un padomdevēju latviešu literatūras iepazīšanā, neierobežoti laikā un telpā.

Agita Āboltiņa, eTwinning vēstniece, Valmieras Valsts ģimnāzija
eTwinning labās prakses piemēri (401)
Darbnīcā iespēja tikties ar skolotājiem, kas veiksmīgi realizējuši eTwinning projektus. Dalīsies pieredzē un atbildēs uz jautājumiem par mācību metodēm un IKT rīkiem, ko izmantojuši projektos. Tehnoloģiju lietošana stundās un sadarbības projektos. Uz nodarbību vēlams nākt ar savu portatīvo datoru vai planšeti, lai var praktiski izmēģināt rīkus.

Aija Cunska, Vidzemes Augstskola, Madara`89
Ceļš uz jauna veida izglītību no uzņēmēja skatu punkta (402)
Vai, izvēloties nākotnes profesiju, skolēns nojauš, ko, kā un kāpēc darīs turpmāk? Vai viņš ir gatavs savai specialitātei un darba dzīvei? Kur un kā to iemācīties? Darbnīca palīdzēs atbildēt uz šiem jautājumiem un:
1) Akcentēs izglītības paralēles ar pasaules tendencēm zinātnē, ekonomikā un uzņēmējdarbībā;
2) Rosinās pārdomas skolas mainīšanai no iekšpuses, kā arī
3) Parādīs IT speciālista ikdienu firmā Madara`89.

Aina Bērce, Ogres Valsts ģimnāzija
Personības loma vērtīborientētas vides veidošanā (403)
Moderno tehnoloģiju laikā ar vien vairāk pieaug skolotāja kā personības nozīme radošā vērtīborientētā skolas vidē. Atbildība, radošums, komunicēšanas spējas, patiesums un vienkāršība attīstās ar līdzcilvēki klātesamību.
Ieskatīsimies jauniešu viedokļos par to, kādus skolotājus viņi vēlas redzēt skolā? Padomāsim, cik svarīgs ir skolotājs kā paraugs? Un ko par to domā uzņēmēji, darba devēji?

Roberts Engers, Toms Grāvelis, Aleksandrs Tihonravovs, Jānis Zvaigzne, Certes.LV
Interaktīvā klase: "Raksti! Redzi! Runā!" (404)
Certes.LV aicina uz aktīvu, izziņas darbību veicinošu un nedaudz neformālu darbnīcu. Esam sarūpējuši jums vairākas darba stacijas, kurās izpildot uzdevumus, būs iespējams piedalīties galvenās balvas izlozē.
Būs jāprot darboties ar audiosistēmu Certes PentaClass Runa, projektoru Vivitek Qumi Q6, balsošanas pultīm WorldWall, dokumentu kameru Elmo un citiem prezentāciju rīkiem. Aicinām būt aktīviem un piedalīties!

Mārtiņš Geida, Ogres Valsts ģimnāzija
Virtuālā vide "Empātija" (405)
Saziņa bez telefona, TV un interneta bija seno cilvēku priekšrocība, kuru mēs digitālajā laikmetā esam pazaudējuši, un līdz ar to samazinās empātijas spēja un jūtīgums. Šīs spējas veicina savu līdzcilvēku motīvu, mērķu un dzīvesdarbības jēgas izpratni, kas būtu ļoti svarīgi jebkurā radošo padomdevēju darbā. Taču arī cilvēka neaptaustāmajām spējām ir vajadzīga tehniskā apkope, kas bieži vien ikdienas skrejošajā rutīnā piemirstas. Ak, mirkli, apstājies, tu esi skaists! Apstājies darbnīcā “empātija”, varbūt pienācis laiks veikt savas iekšējās pasaules VIRUS SCAN un pēc tam sekojošu UPDATE.

Gatis Narvaišs, Edurio
Atgriezeniskā saite, kas ved uz rīcību (406)
Atgriezeniskā saite no skolēna skolotājam ir viena no būtiskākajām lietām, lai nodrošinātu kvalitatīvu mācību un augstus skolēnu sasniegumus - par to liecina prof. Džona Hetija un citu autoru pētījumi. Lai skolotājiem būtu vienkārši un ērti saņemt atgriezenisko saiti, esam izveidojuši Edurio sistēmu. Darbnīcā runāsim par atgrizenisko saiti un kā to pielietot, kā arī izmēģināsim Edurio sistēmu, kas skolotājiem pieejama bez maksas.

Una Kalva, Dainis Builis, Aigars Freimanis,
Apgāds Zvaigzne ABC, Interaktīvo mācību materiālu izstrādes grupa
Apgāda Zvaigzne ABC interaktīvie mācību materiāli un to izmantošana tiešsaistē (407)
Nodarbības laikā būs iespējams uzzināt, kā mācību stundas padarīt dinamiskākas, izmantojot profesionāli sagatavotus mūsdienīgus interaktīvos mācību materiālus, kuri papildināti ar dažādām interaktīvām spēlēm, animācijām, video un procesu simulācijām. Iepazīstināsim ar Apgāda Zvaigzne ABC izstrādātajiem materiāliem fizikā 8.-12. klasei, dabaszinībās 5.-6. klasei, matemātikā 5.-6. klasei, ķīmijā 8. klasei, sērijas "Mazā interaktīvā enciklopēdija" diskiem, kā arī ar topošajiem interaktīvajiem mācību materiāliem matemātikā 7. klasei un ķīmijā 9. klasei. Pastāstīsim par iespēju šos materiālus abonēt un izmantot tiešsaistē. Notiks arī praktiska darbošanās, kuras laikā katrs varēs izmēģināt minētos materiālus.

Gints Romanovskis, Džeina Trēde,
Apgāds Zvaigzne ABC, Interaktīvo mācību materiālu izstrādes grupa
Apgāda Zvaigzne ABC mācību e-grāmatas un to izmantošana digitālajā grāmatplauktā (408)
Darbnīcas laikā dalībnieki varēs uzzināt par Apgāda Zvaigzne ABC izdotajām mācību e-grāmatām, kuru skaits nu jau pārsniedz 300. Tiks demonstrētas mācību e-grāmatu platformas Grāmatplaukts iespējas, e-grāmatas ar pievienotu multimediju saturu, pastāstīts par tā izmantošanas iespējām gan tiešsaistē, gan bezsaistes režīmā. Būs iespēja arī pašiem praktiski darboties, izveidot savu kontu un nonākt pie mācību e-grāmatas.

Sintija Buhanovska,
Apgāds Zvaigzne ABC, Interaktīvo mācību materiālu izstrādes grupa
Informācijpratība: kā palīdzēt skolēnam orientēties informācijas avotos?(409)
21. gadsimtā ikviens no mums piedalās jaunas informācijas radīšanā. Mēs sakām, ka nav iespējams aptvert visu informāciju, kas pašlaik mums ir pieejama. Šobrīd zinātnieki prognozē, ka tādu informācijas apjomu, kādu radām katras 20 minūtes, pēc 10 gadiem radīsim ik 5 sekundes. Kādi ir ieteikumi informācijas meklēšanā un atlasē? Kā palīdzēt skolēniem izvērtēt informācijas avotus? Vai digitālajā laikmetā labais tonis prasa atsaukties uz “iegūglējamu” brīvpieejas informācijas avotu? Šie ir daži no jautājumiem, kuri tiks aplūkoti nodarbībā.

Sintija Buhanovska,
Apgāds Zvaigzne ABC, Interaktīvo mācību materiālu izstrādes grupa
Pirmie soļi e-grāmatu pasaulē (410)
Nereti sabiedrībā valda viedoklis, ka 21. gadsimtā cilvēki vairs nelasa un grāmatas ir zaudējušas savu statusu, jo ir parādījušās plašākas brīvā laika pavadīšanas iespējas un mediji. Nenoliedzams ir fakts, ka tehnoloģiju ietekmē ir mainījies teksts un lasīšanas paradumi, taču vienlaikus arvien vairāk tiek uzsvērta doma, ka šobrīd lasām vairāk nekā jebkad iepriekš. Lekcijas laikā tiks sniegts ieskats pēdējos gados veiktajos pētījumos par lasīšanas paradumiem dažādās auditorijās, kā arī minētas atšķirības starp dažādiem Apgāda Zvaigzne ABC izdoto e-grāmatu (daiļliteratūras un mācību literatūras) formātiem un to lietošanas veidiem. Lekcija paredzēta plašam interesentu lokam, tāpēc tajā aicināti piedalīties pirmsskolas un sākumskolas pedagogi, kā arī dažādu mācību priekšmetu skolotāji.

Rolanda Ķiņķevska, direktora vietniece izglītības jomā, Vecumnieku vidusskola
Skola mācās kopā (411)
Kas ir skolotāju mazās mācīšanās grupas? Kā tās darbojas skolā?
Darbnīcā tiks piedāvāta iespēja jebkura mācību priekšmeta skolotājam un skolu administrācijai iepazīties ar Vecumnieku vidusskolas pieredzi, organizējot mazās mācīšanās grupas skolā.

Dace Tamuža, Dace Tomsone, Aizputes vidusskola, Grobiņas ģimnāzija
Tiešsaistes testu veidošana Socrative vidē (421)
Darbnīcā parādīsim, kā ātri var izveidot vienkāršus testus, kurus skolēni pilda datorā, planšetdatorā vai savā viedtālrunī. Skolotājam ir lieliska iespēja uzreiz redzēt skolēnu sasniegumus un iegūtos rezultātus arī individuāli pārsūtīt uz skolēnu e-pastiem.
Viena no piedāvātajām vietnes iespējām ir arī testus izmantot kā vizuāli patīkamas sacensības, kas īpaši patīk pamatskolas skolēniem. Parādīsim arī, kā skolotāji var savstarpēji dalīties ar izveidotajiem testiem šajā vidē.

Gatis Šeršņevs un Frīdis Sarcevičs, Auces novada PIIC
Nearpod un Zeetings interaktīvai mācību stundai (422)
Nodarbībā parādīsim 2 rīkus, ar ko iespējams novadīt interaktīvu mācību stundu.
Baiba Svenča, Aizkraukles novada ģimnāzija
Interaktīvo testu veidošana ar rīkiem Kahoot un Quizizz (423)
Tiešsaistes rīki Kahoot un Quizizz domāti ātrai un vienkāršai testu izveidošanai, ko skolēni var pildīt klasē (Kahoot) vai mājās (Quizizz) ar jebkādu digitālo ierīci. Testu pildīšana notiek ar spēles elementiem.

Rafails Mamedovs, Laura Rakova, Jēkabpils Agrobiznesa koledža
Datorizētas testēšanas vides (424a)
Darbnīcā tiks apskatīti izglītojamo zināšanu pārbaudes risinājumi, gan atsevišķās testēšanas vidēs (Caunes testi, Testmaker, eTest, Indigo, Itests), gan e-mācību vidēs (Moodle, Chamilo, Dokeos, ATutor). Jēkabpils Agrobiznesa koledžas pieredze e-studiju vides (Chamilo platforma) izmantošanā testēšanai.

Aigars Ašaks, Jurijs Zamarajevs, Jēkabpils Agrobiznesa koledža
Mobilo aplikāciju izstrādes rīki (424b)
Mobilo aplikāciju izstrādes konstruktori ir pieejami plašai auditorijai. Kā skolotājam šīs tehnoloģijas izmantot jebkura mācību priekšmeta efektīvākai apguvei?

Elīna Ivanāne, Ints Miķelsons, Inese Svence, Kokneses internātpamatskola - attīstības centrs
Planšetdatoru un interaktīvā galda izmantošana mācību procesā skolēniem ar speciālām vajadzībām. (431)
Darbnīcā iepazīstināsim ar planšetdatoru un interaktīvā galda izmantošanu mācību procesā skolēniem ar speciālām vajadzībām. Dalībnieki varēs praktiski iepazīties ar interaktīvā galda un planšetdatoru iespējām.

Līga Mažeika, Aija Voitiške, Inga Elksne, Ineta Plocāne, Aknīstes vidusskola
Aknīstes vidusskolas pieredze projektā Samsung Skola Nākotnei. Skolotājs 3.0 (432)
Aknīstes vidusskolas pieredze 2014./2015.m.g. skolu pārmaiņu projektu konkursā Samsung Skola Nākotnei/Skolotājs 3.0 Digitālo mācību materiālu vietnes, kas dod iespēju skolēniem mācīties sev piemērotā laikā, tempā, vietā izveide: no idejas līdz realizācijai.

Dita Muravjova, Agnese Ernesta, Valsts izglītības attīstības aģentūra
“Profesiju pasaule” un “NIID.LV” ‒ noderīgi palīgi pedagogam un skolēnam (444)
Darbnīcas vadītājas dalīsies pieredzē par darbu ar interneta vietnēm “Profesiju pasaule” un “NIID.LV”. Nodarbības sākumā iepazīstināsim ar portāliem, to sniegto informāciju. Pēc tam būs praktiska nodarbība, līdz ar to nepieciešami savi datori. Nodarbības beigās tiks sniegtas atbildes uz jautājumiem, uzklausīti komentāri un ieteikumi.
“Profesiju pasaule” ir interneta vietne, kurā var paplašināt priekšstatu par profesiju un amatu daudzveidību, iegūt informāciju par darba saturu un prasībām šajās profesijās vai amatos strādājošiem. “Profesiju pasaule” ir pieejami profesiju apraksti, intervija ar attiecīgā profesijā strādājošo, fotogrāfiju galerija un katras attiecīgās profesijas apguves iespējas. Interneta vietne “NIID.LV” (Nacionālā izglītības iespēju datubāze) sastāv no divām daļām – datubāzes, kurā atrodama informācija par Latvijas izglītības iestāžu piedāvātajām izglītības iespējām, un portāla, kas satur noderīgu papildu informāciju ‒ rakstus par aktuāliem izglītības jautājumiem, karjeras izvēles testus, iespēju uzdot jautājumu e-konsultantam, Latvijas izglītības sistēmas aprakstu un noderīgu saišu sadaļu.

Loreta Juškaite, RTU sagatavošanas kursi, Rīgas Valsts 3.ģimnāzija
IT rīku izmantošana fizikas mācību procesā (501)
Fizikas mācību procesu var dažādot izmantojot dažādus IT rīkus. Tās ir gan simulācijas, gan dažādi sensori un mobilās ierīces.
Ļoti svarīgi saturiski un metodiski pareizi iekļaut šos rīkus mācību procesā. Modelēsim mūsdienīgu mācību stundu.

Ludmila Belogrudova, Sintija Rūze, Aizkraukles novada ģimnāzija, A.Upīša Skrīveru vidusskola
Draugos ar mobīlo fizikas stundās (502)
Darbnīca ir paredzēta dabaszinību un fizikas skolotājiem. Tajā plānots parādīt dažādus eksperimentus skolēniem no pirmsskolas līdz vidusskolas posmam, kā arī veidus, kā skolēni var izmantot savus viedtālruņus eksperimentu veikšanai, datu reģistrēšanai, fiksēšanai un prezentēšanai

Kārlis Kravis, AS Latvenergo
FIZMIX eksperimenti skolotājiem (503)
FIZMIX izstrādā īpašu materiālu skolotājiem, kurā ir iespēja atrast katras fizikas tēmas materiālus gan no www.fizmix.lv, gan no citiem resursiem Latvijā. Visas darbnīcas garumā apskatīsim eksperimentu piemērus, kurus ir iespējams veikt ar skolā un mājās atrodamiem materiāliem un kā šos eksperimentus integrēt ar citiem fizikas resursiem no FIZMIX portāla.

Inese Dudareva, Ausma Bruņeniece, BA Uzņēmējdarbības koledža, Pumpuru vidusskola
Iepazīsti programmu "Stellarium" (511)
Dalībnieki apgūs brīvpieejas programmas ""Stellarium"" izmantošanas iespējas dabaszinību, fizikas, astronomijas, ģeogrāfijas stundās un ārpusklases nodarbībās gan pamatskolā, gan vidusskolā, piemēram, Saules un Mēness aptumsuma norise dažādās pasaules vietās, Mēness fāžu maiņa, Saules ceļš caur zodiaka zvaigznājiem, Venēras tranzīts u.c.
Ja dalībnieki nāk uz nodarbību ar savu portatīvo datoru, tad būtu vēlams iepriekš uz datora uzinstalēt programmu Stellarium, izmantojot saiti http://www.stellarium.org/lv/

Ilze Šmate, Sērmūkšu pamatskola
Scientix - atbalsts STEM (dabaszinības, tehnoloģijas, inženierzinātnes, matemātika) izglītībā. Labās prakses piemēri. (512)
Scientix – resursu krātuve mācību procesa pilnveidošanai, skolēnu intereses veicināšanai un inovatīvai pieejai eksaktajos mācību priekšmetos. Tā ir iespēja skolotājiem iesaistīties STEM izglītības projektos Eiropā, piedalīties profesionālās pilnveides kursos, tiešsaistes apmācībās un vebināros.

Anta Vērdiņa, "Baltijas Datoru Akadēmija" SIA
Skolēnu profesionālās pilnveides iespējas skolā (601)
BDA izglītības eksperti prezentēs savu pieredzi par vidusskolas jauniešu iesaisti IKT profesionāļu apmācībās. Aicinās diskutēt klātesošos par iespējām paplašināt sadarbību ar profesionāliem mācību centriem un darba vidi.

Sergejs Zembkovskis, Arnis Upenieks, Āgenskalna Valsts ģimnāzija
Skolēnu kompetences paaugstināšana informātikas stundās, sadarbojoties ar citu priekšmetu skolotājiem (602)
Dalīsimies pieredzē ar mūsu skolas informātikas skolotāju sadarbību ar fizikas, ģeogrāfijas, komerczinības, matemātikas skolotājiem. Rādīsim konkrētus piemērus (html, php, pascalABC, MS Word, MS Excel).

Ira Ņikiforova, Anita Seikovska, Pļaviņu novada ģimnāzija
Kā motivēt skolēnus matemātikas stundās (603)
Mūsu pieredze par Smart Notebook iespēju izmantošanu atsevišķu matemātikas tēmu mācīšanā pamatskolā un vidusskolā.

Līga Krūmiņa, Alūksnes novada vidusskola
Programmēsim ar Kodu (604)
Kas ir Kodu Game Lab? Kā programmēt tiem, kuri vēl nelasa un tikai sāk apgūt pirmās prasmes pie datora? Iepazīstināšu ar pieredzes materiāliem dažādām mācību stundām sākumskolā.

Antra Dunce, Ivars Bahmanis, Kaspars Antonevičs, Jelgavas Tehnoloģiju vidusskola
Skolēnu domāšanas prasmju attīstīšana Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolā (605)
* Matemātisko prasmju un spēju attīstīšana fakultatīvā "Netradicionālā matemātika".
* Lego robotika tehniskās un algoritmiskās domāšanas attīstībai (WeDo, NXT, EV3).
* 3 dimensiju projektēšana un drukāšana."

Liene Rubina, Rīgas Tehniskā universitāte
Nemūc no matemātikas, izmanto MOOC (606)
Darbnīcas ietvaros būs iespēja iepazīties ar RTU izveidoto MOOC e-kursu platformu un izstrādāto "Elementārās matemātikas" un "Augstākās matemātikas" brīvpieejas kursu.
Izstrādātāju mērķis ir nodrošināt interaktīvu, aktuālu, pieejamu papildu izglītības materiālu dažādām interesentiem un grupām, veicinot esošo un topošo studentu zināšanu līmeni.
Papildus darbnīcas ietvaros dalībnieki tiks aicināti izstrādāt ierosinājumus platformas satura izstrādē un izmantošanā.

Kārlis Veiss, Latvijas Lauksaimniecības universitāte
Neklātienes programmēšanas skola (607)
Iepazīstināsim ar Neklātienes programmēšanas skolu, kas organizēta LLU e-studiju vidē.

Aleksejs Zacepins, Latvijas Lauksaimniecības universitāte
Tendences IT pasniegšanā un IT pielietojums biškopībā (608)
Darbnīcā iepazīstināšu ar samita ECSS 2015 (11th Summit of Informatics Europe) atziņām par IT pasniegšanas tendencēm. Arī pastāstīšu par iespējamo IT pielietojumu biškopība un vadāmo zinātnisko projektu "ITAPIC", kas ir vērsts uz IT rīku izstrādi bišu saimes uzraudzībai.

Andrejs Miķis, Smiltenes ģimnāzija
Proxmox - ērta bezmaksas vide skolas serveru virtualizācijai (609)
Ieguvums - vairāki serveri vienā datorā.
Darbnīcā aplūkosim, kāpēc skolas IT saimniecībā noderīgi serveri, kas ir serveru virtualizācija un kādas ir virtuālo serveru priekšrocības. Tiks demonstrēta virtualizācijas vides uzstādīšana, Windows un Linux virtuālo serveru uzstādīšana un uzturēšana.

Laila Uzule, VSIA "Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikums"
Praktiskā pieredze dažādu IT risinājumu ieviešanā (610)
Darbnīcā būs iespēja uzzināt:
datorklašu vadības programma italc iespējas;
pieredze ar Office365 - skolotāju un audzēkņu epasti, tiešsaistes dokumenti, saziņas grupas, piem., pa mācību priekšmetu metodiskajām komisijām;
dažādu mācību priekšmetu mācīšana datorklasēs;
moodle iespējas;
profesionālās datorprogrammas 4Restaurant un 4Hotel lietošana.

Lana Ivanova, Evita Valdberga, Pļaviņu novada ģimnāzija
Mobilo ierīču izmantošanas iespējas mācību procesā (702)
Vēlamies dalīties pieredzē par mobilo ierīču izmantošanas iespējām mācību procesā.
Dalībniekiem, ja iespējams, uz nodarbību paņemt līdzi savu portatīvo datoru.

Liene Katlapa, direktora vietniece izglītības jomā, Talsu 2. vidusskola
Līga Matveja-Vlasova, Izglītības produktu attīstības vadītāja, Datorzinību centrs AS
Skolas iekštīkla risinājums veiksmīgai informācijas apritei un efektīvai sadarbībai skolā (701)
Pieredzes stāsts par Office 365 un skolas iekštīkla risinājuma ieviešanu skolā, un tā nozīmi ikdienas skolas darbā. Dalībnieki saņems atbildes uz jautājumiem, kāpēc tas skolām ir nepieciešams un, kā to vislabāk ieviest. Uzzināsiet, kā mainās skolas vadības darbs, izmantojot Office365 vidi, un kādi pozitīvi elementi ienāk skolotāju ikdienas darba organizācijā. Iecerētie nākotnes plāni, izmantojot Office 365 vidi skolā.
Darbnīcas mērķauditorija: Skolu direktori un direktora vietnieki

Rolands Ozoliņš, Microsoft izglītības nozares vadītājs Baltijā
Microsoft IT Academy - tehniskās apmācības materiāli un sertifikācijas skolām (703)
Microsoft IT Academy ir apmācības materiālu un sertifikācijas kopums, kas ļauj skolām nodrošināt skolēnu un pedagogus ar zināšanām un sertifikāciju, kas ievērojami uzlabo absolventu iespējas darba tirgū un palielina skolu kapacitāti izmantot tehnoloģijas mācību procesā. Darbnīcas laikā izstāstīsim kā iegūt IT Academy, kā darbojas sertifikācijas process un praktiski apskatīsim kā IT Academy resursi izskatās.

Svetlana Baigozina, IT pasniedzēja, “Datorzinību centrs” AS
"Microsoft Latvija" SIA
Klases vadības sistēma Netsupport – efektīvs palīgs skolotājam klases stundās (704)
Nodarbība domāta tiem skolotājiem, kuri strādā ar planšetēm klasē un ir nepieciešams kvalitatīvs risinājums, ar kura palīdzību mēs efektīvi un mērķtiecīgi varam vadīt mācību stundu darbu tā, lai bērni pievēršas tam mācību saturam, kuru jāapgūst stundu laikā.
Darbnīcā skolotājiem parādīsim, kā strādāt ar klases vadības sistēmu Netsupport. Tas ir rīks, kuru var lietot skolotāji, kuri izmanto Windows, Android vai IOS platformas planšetes.
Šajā darbnīcā skolotājiem būs lieliska iespēja izmēģināt Windows planšetes mācību stundā.

Edgars Kārkliņš, SIA DPA
Meistarklase efektīvam darbam komandā (705)
Meistarklasē varēsiet izmēģināt jaunākos ikdienas darba un mācību rīkus reālā vidē. Profesionālu pasniedzēju vadībā sniegsim padziļinātas zināšanas, kā efektīvi organizēt sadarbību komandā, dokumentu apmaiņu un glabāšanu, sadarbību mobilajās ierīcēs, e-pasta un tiešsaistes konferencēšanās iespējas un funkcionalitāte, kā arī aktuālākos klases vadības rīkus. Šīs zināšanas palīdzēs Jums veidot produktīvāku un interesantāku sadarbību ar skolēniem un kolēģiem!

Uģis Bērziņš, Santa Monica Networks SIA
Skolu vadu un bezvadu tīkli (706)
Lai gan skolās ir internets un iespēja pieslēgties bezvadu tīklam, vairumā gadījumu esošais pieslēgums nespēj nodrošināt, ka klase ar skolēniem var vienlaicīgi piekļūt, piemēram, Internetā izvietotam mācību video.
Darbnīcas laikā uzzināsiet, kas jāņem vērā plānojot skolas bezvadu datortīklu, lai tas šodien un nākotnē neierobežotu skolas iespējas ieviest inovatīvās mācību tehnoloģijas klasē.

Rolands Ozoliņš, Microsoft Latvia
Kā ieviest tehnoloģijas klasē (707)
Iepriekšējā gadā Microsoft kopā ar sadarbības partneriem 5 Latvijas skolās veica pilotprojektu ar planšetdatoru izmantošanu klasēs.
Projekta gaitā tika veikta izpēte par to, kā skolām iet ar tehnoloģiju ieviešanu un balstoties uz pētījuma rezultātiem Microsoft kopā ar partneriem ir izstrādājis rekomendācijas šādu projektu ieviešanai.
Darbnīcas laikā uzzināsiet kā būtu jāplāno līdzīgu projektu ieviešana, kādi faktori jāņem vērā un kāds ir Microsoft partneru piedāvājums attiecībā uz tehnoloģijām, infrastruktūru un apmācību.

Persijs Ģederts, E-klase
Kā uzlabot informācijas apmaiņas kvalitāti, lietojot E-klasi. Piemēri un pieredzes apmaiņa. (714)
E-klases misija ir atvieglot darbu skolotājiem, palīdzēt skolēniem labāk mācīties un paaugstināt vecāku iesaisti izglītības procesā. Dalīsimies pieredzē par kvalitatīva un efektīva darba organizācijas labās prakses piemēriem. Analizēsim arī biežāk sastopamās kļūdas, kas negatīvi ietekmē skolas sadarbību ar vecākiem un skolēniem, kā arī izraisa problēmsituācijas.


Antra Slava, Latvijas Banka, portāls “Naudas skola”
Māris Krastiņš, Banku augstskola
Ieva Upleja, Finanšu un kapitāla tirgus komisija, portāls “Klientu skola”
Baiba Melnace, Latvijas Komercbanku asociācija
Interaktīvi materiāli finanšu un ekonomikas jautājumu mācīšanai skolās (801)
Pārstāvji no draudzīgajām organizācijām, kas atbalsta finanšu pratības jautājumu plašāku apguvi skolās, pastāstīs par jaunākajiem interaktīvajiem materiāliem un mācību materiāliem saistībā ar finanšu un ekonomikas tēmām.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru